onsdag, november 18, 2009

Håll i hatten!

Som det stormar här nu! och regnar för den delen. Jag tänker inte ens stoppa ut näsan i detta oväder. Hade funderingar på att köra och handla när Milo hade sovit men det ska jag inte.

Tur att Cecilia och Matilda var på besök i middags så vi har fått ut något extra trevligt idag:) Jag kan säja att det är inte många sekunders tysnad det är här när vi träffas, Olssonsyndromet kallas det;-)

En söt Matilda i sin egna lilla värld:)

Milo och Matilda tittar i djurboken med läten, den är alltid spännande och har använts flitigt.

Milo fick sova en omgång i eftermiddag idag för han sov bara en timma i förmiddags, iofs bra så fick han vara med när vi hade besök, sist vi sågs sov han hela besöket. Nu har han vaknat hör jag så jag avslutar och återkommer ikväll.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi tackar för att vi fick komma och hälsa på idag och Olssonsyndromet är ett mycket trevligt syndrom eller hur ;)

Nej fy håll er inne, det högg bra i bilen när vi körde hem och då var det ju fortfarande "bra" väder...

När vi kom hem gick jag och Matilda in i min säng och la oss så jag fick också vilat en sväng. Matilda å sin sida sover fortfarande! Tröttfisen :D

KRAM