lördag, oktober 24, 2009

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Malin och ska leta fram den sjätte mapp med foton och i den välja bild nr 6. Kommer här:)

Detta är från Turkiet. Linette och två av hennes väninnor var iväg en vecka. Jag har absolut inte räknat med att det skulle bli någon annan bild än Milo så detta var ganska kul:) Tror det är poolen tagen från deras balkong. Ni ska vara glada för att det inte blev ett annat nummer på bild för där fanns andra roliga bilder på tjejerna:) Party party, behöver jag säja mer? ;-)
Egenligen ska jag utmana sex andra bloggar men jag låter er själv bestämma om ni vill hänga på:)

1 kommentar:

Helen sa...

Kollade på jobbdatorn vilket kort det skulle bli. Och 6:e i 6:e mappen var ett gräsligt kort från BB (innan förlossningen). Så det blir det inte!
Får kolla på datorn hemma istället