fredag, september 18, 2009

Så bidde det en mössa av en tröja:)


Mycket nöjd med denna kombo:) Passar även till hans gröna vinteroverall.

Jag har pysslat med lite av varje när Milo sov middag i 4 timmar!:) Jörgen körde ut till Linette och Besim och skulle fixa det absolut sista(?)i deras lägenhet. Nu kan kanske jag få lite hjälp också, vill sy mina gardiner utan avbrott tex.
Sitter och skrattar åt Milo just nu, han får omkring med en keps som han drar ner över ögonen när han går och detta skrattar han högt åt själv:) lättroad..hihi
Nu ska vi gå ut i köket och ta tag i kvällsmaten, vet inte ens vad vi ska fixa till för något än, bra framförhållning va? ;-.)

Go fredag alla!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt :) Nej då jag har inte glömt dig! Har försökt kommentera här inne upprepade gånger denna vecka utan framgång :( Kommer gärna hem till dig och demonstrerar apparaten.

Min msn är samma som jag hade innan. Bara e-mailadress jag bytat eftersom jag inte använder hotmailen som mail.

Hmmm... var nog allt för tillfället :D

KRAM

A-K sa...

Vad snygg mössan blev!

4 timmars middagssömn var inte dåligt!

Vet du vad?
Vågen visade på -1 kg idag!!!!

Kram