lördag, september 19, 2009

"Jag ska måla hela världen lilla mamma......"



Koncentrerad konstnär:)

Vi fick sova ändå till åtta i morse och Milo sov själv fram till halv fem, så skönt! Han somnade ändå åtta igår kväll så det var bra presterat. Idag ska vi till Illerhiller för fotografering och jag har bestämt att han ska ha sina Molo stjärnjeans utan tröja och strumpor på sej, det är snyggt på barnfoto.

Jag har precis dammsugit och ska till att tvätta golven nu för dom har inte fått vatten på mer än en vecka så dom skriker av törst, absolut inte av tvagning ;-D Milo var trött igen så honom har jag stoppat i säng och det passar perfekt med tanke på att vi ska iväg och helst ha en pigg och glad gosse.

Nu tar jag tag i städningen igen...vi ses!

1 kommentar:

A-K sa...

Godmorgon!
Det var en bra natt ni fick :)
Precis nästan likadant här. Filippa somnade vid 20.30 sov till 4.30 kom över till mig ammades i ca 10 minuter, tillbaka till sin säng och vaknade 8.30.

Vad kul med fotografering! Det måste vi också få gjort. Det låter snyggt med bara Molojeansen.

Vad gullig Milo ser ut när han koncentrerar sig så i målandet.

Hoppas att ni får en riktigt fin lördag :)

Kramar