torsdag, september 17, 2009

Full uppmärksamhet

Jag ligger efter i bloggandet så nu passar jag på när Milo sover middag. Vi skulle egentligen besökt Anna och Svante idag men Svante var inte på topp så Milo och jag stannade hemma, tanken var att vi skulle besökt ett badhus med våra två små baddjur men det flyttar vi till nästa torsdag istället och hoppas på en helt frisk Svanteman.

Igår hade vi besök av farmors lilla Tilda och Sandra:) Där är både fart och humör i lilla bruden:) Hon är så go så det bara inte är sant, kryper i full fart och reser sej lite varstans så henne får man också ha koll på hela tiden nu:-)Milo och Tilda leker fint ihop men visst snor dom saker från varandra men så är det ju när man är liten och inte förstår allt det där. Dom är snart på samma nivå och tänk så roligt dom kommer ha ihop.
Vi lekte i sandlådan en stund och Tilda gillade att smaka på grusen, Milo har kommit över det stadiet:)

Milo var inte på sovhumör igår kväll, han var övertrött och speedad till max. Kunde inte slappna av alls. Jag försökte med att han skulle sova en gång på dagen men någonstans blev det fel och han kunde inte somna förrän tio på kvällen. Då hade det varit full rulle hela kvällen men inga sura miner utan mest bus och skratt. Jag fick inte suttit vid datorn på hela kvällen men det var ganska skönt det med, ibland stjäler den för mycket tid efter Milo gått i säng och man bara sitter och degar med den i knät.

Av någon anledning så vill inte blogger ha in bilder idag så jag får göra tilläggen när det väl fungerar igen.

Nu ska jag snart göra en beställning på en underbar brun lurvfleeceoverall som jag länge suktat över men tyckt var onödig. Men vet ni vad, nu struntar jag i det för jag har sålt en lurvjacka och den bruna overallen(på den gjorde jag en vinst på 130:-)så nu slår jag till och känner mej nöjd med mitt val:)

Inga kommentarer: