måndag, september 28, 2009

10 år yngre;-)


Go kille i snygga kläder.
 Småfolk scootertröja och NS fodrade bruna armyjeans och strumpor med halk från Lindex.

Idag är jag lite småseg för jag nog erkänna. Jag har sovit dåligt inatt och Milo var så övertrött igår så jag fick honom inte att somna förrän 22.30 vilket medfört en orolig natt som följd. Vi har iaf tagit oss i kragen och varit och handlat mat och apoteket fick ett besök. Gick även inom i den nya butiken Name It och vi hittade ett par fina jeans för 129 kr. Där fanns lite smått och gott till absolut vettiga priser.
När vi kom hem fikade vi lite och sedan stoppades Milo i säng, trött som en gnu men envis idag med men till slut somnade han efter lite gnäll, så länge han inte blir ledsen så får han hållas. Dock är han smart och slänger ut snuttekudden och nappen på golvet, då kan han ju inte somna, busungen!

Hur blir man 10 år yngre? Jo med Gavanic från Nu Skin! Jag fick en sådan behandling igår i ansiktet och helst klart märker man skillnad och det kanske blir ytterligare förbättring efter fler behandlingar. Jag och min syster Heléne köpte en sådan har apparat ihop och funderar båda på att bli distributörer, dock inte aktiva sådana men det finns kanske någon som är nyfiken och tycker att det skett en föränding på oss. Jag har väl alltid varit lite skeptisk till sådant här men måste säja att jag märkte skillnad.

Denna veckan har vi inte lika mycket som står på schemat som tur är. Torsdag ska vi och bada med Anna och Svante och på fredag åker vi på minisemester(ni vet fisketuren)
Nej nu får jag nog lägga mej och läsa en stund medans Milo sover för jag känner hur tung jag är i knoppen. Nattnatt