torsdag, augusti 13, 2009

Vilken sovstund!

En trött Milo softar i sin stol.

Ja sover man inte ordentligt på natten så får man ju göra det på dagen, eller hur? Milo tog sej en lur på 4½ timma idag. Jag blev helt handlingsförlamad och visste inte vad jag skulle hitta på. Sydde gjorde jag inte för jag trodde ju hela tiden att han skulle vakna. Sedan får jag ju då berätta anledningen och det var ett utbrott miss i nassen, skulle inte ammas och var bara arg och sur över något som gick fel enligt honom. Till slut gick vi upp och drack vatten sedan var allt bra igen, märklig grabb:) Det tog nästan 1 timma att somna om honom och sedan vaknade vi ganska tidigt, vid 7, och därav en trött Milo.

Dagen har flutit på med ett besök hos Ica Maxi och sedan hem till Pontus, Sandra och Tilda, alltid roligt att få träffa dem. Vi fick också se en liten nyfödd flicka, Ida, som är Sandras systerdotter. Så liten och söt! Tänk att våra också varit så små..ajajaj vad tiden rullar iväg.

Nu får jag ta en Milo som INTE vill sova men är jättetrött, det är det senaste nu under 3 dagar, ska sova med mamma i hennes säng..pust


3 kommentarer:

Helen sa...

Festligt, har oxå roat mig på Ica Maxi idag :-)

visst är man lite knäpp när de sover så länge. Inga 4,5 timmar här men nästan 3. Och jag går omkring och vankar och tror han ska vakna snart.

Vad gosigt med en liten. stod och tittade på de minsta babykläderna på ica maxi och drömde mig tillbaka.

Nu ska jag lägga ut några annonser på Tradera. Strl 68 och 74

natti

A-K sa...

Precis så har vi det här just nu vid nattning. Igår så somnade hon ju i bilen hem men vaknad nog 6-7 gånger inatt och var jätteledsen :(
Idag har hon varit gnällig och vid läggningen så var hon SÅ trött men vägrade att ligga i sängen och sova. Vi testade det mesta... till slut somnade hon vid bröstet.

Nu måste jag jobba ett par timmar.

Kram

A-K sa...

TACK igen :)
Paketet kom i brevlådan idag :) Rainsuiten är ju ännu finare irl!
Filippa älskade gummistövlarna :)

KRAM