onsdag, augusti 12, 2009

En grym shoppingdag!

Jag fick ett tips om en butik i Limhamn som sålda ut alla kläder med 50% rea. Ingen webbutik så på nätet kunde jag inte handla. Eftersom vi segat runt här hemma hemma ett par dagar så gav vi oss iväg. Illerhiller hette butiken och dom hade sååå mycket fint som föll mamma Mie i smaken. Kul när man hittar mycket på ett ställe och till 50%. Handlade man för över 700 kr så fick man en gratis fotografering om 7 bilder av en proffsfotograf, så vi kommer åka dit lite längre fram och få Milo fotograferad:)

När vi var klara där körde vi till Babyland och lämnade tillbaka ett solparasoll som inte passade på UJ vagnen. Sedan ligger ju Stof & Stil intill så dom fick också ett besök och hittade flera kanonfina tyger nu till höstens garderob:) Ett med pingviner på, så gulligt:)

När vi kom hem låg Molo softshelloverallen och vantarna i brevlådan så nu är vi så gott som fullekiperade för höst vinter.
Jörgen är i lägenheten och reglar en sväng men han lovade komma hem snabbt igen för jag behöver sällskap och avlastning:) Fick en jobbig huvudvärk när vi hade varit och handlat men det är den här förbannade värmen, tryckande värmen som råder. Jag har också sovit dåligt inatt för klistermärket har agerat extra klistrigt inatt. Han behöver kärlek i form av tät gosning hela natten, lätt att sova då..Nej! :)

4 kommentarer:

A-K sa...

Ojojoj vad mycket fina kläder du fick köpt!
Jag har mailat dig :)
SÅ gulligt av dig att tänka på mig :)

Vad kul att shoppa tyger också!

Softshelloverallen var ju grymt snygg! Vart köpte du den?

Filippa sov ingen middag idag och somnade inte förään kl 22 i bilen då vi åkte hemåt från kalaset. Men hon var go och glad hela kvällen ändå!

Kram

A-K sa...

Aha... på min favvisbutik :)
Hur är softshelloverallen i storlek?

Kram

Helen sa...

Wow, vilka fynd. Bra tips. Man blir lite rastlös om man gått hemma några dagar.

När jag ibland tar Leo till vår säng för att jag vill gosa, så blir jag tvungen att lyfta tillbaka honom ganska snart. Han snurrar runt och man får armar och ben överallt.

I tripptrapp-stolen så har vi faktiskt ett skärp och spänner fast honom runt midja/höft, annars är han ute på nolltid. Testa på Milo om han försöker rymma.

Hoppas värmen släpper och ni sover bättre.
Natti natti

WWmor sa...

åå vilka fina kläder du hittar jämt.. blir avis på allt snyggt till Milo.. !! hihi..

HUR många overaller har du nu till honom?? Måste ha ett gäng.. hehe..!

Toppen att tradera går bra, jag ska sälja 2 pop overaller efter Wiktor.. Men måste även få tag på ytterligare en till vintern.. han har en pop Bävernylon i stlk 92 som jag tänkt att han ska ha.. Du som har så många..*ler*, någon du tycker extra mycket om och vill rekommendera?

kram kram kram