fredag, augusti 07, 2009

Trött men kan inte somna

Ja så är det vissa kvällar och idag har vi en sådan kväll. Han somnade först kl 22 och då däckade han snabbt vid sin mammabappe. Tur att han inte är den pipiga typen:) Han blir oftast sprallig när han blir trött.
Då var det dags igen! Inte mitt fel;-D När vi skulle köra till Ängelholm idag så frågade jag J om vi inte skulle leta upp Annacill i Helsingborg för att prova ut molos vantar till Milo, jodå han ställde in gps'en och väl där så fanns ett par vantar bara, svarta men rätt storlek. Nu vet vi att han ska ha 1-2 år men dom ska vara mossgröna. Vi tittade runt lite och Jörgen föll för två tröjor men det var bara denna Molos Dukati som fanns i 80 så den följde med hem. Wct jackan från Nova Star har jag letat efter men inte hittat rätt strl, nu fick jag en på 50% och i strl 80, perfekt för vi har ju byxorna. Sedan köpte vi en liten bodysuit till grannen nyfödda flicka, dom kom hem idag men vi väntar till vi ser dem i trädgården så kan dom få den då, vill inte störa de så viktiga första veckorna:) ohh vad man saknar det!
Internetet är segt som attan idag men det är ju detta mobila skräpet, dags att ta tag i något nytt bättre, tidigare hade vi bredbandsbolaget 24 men nu tror jag det blir telias av något slag.


1 kommentar:

A-K sa...

Hihihi... först läste jag fel ;) Tyckte det stod att J frågade om ni skulle leta upp Annacill och prova vantar... Jösses tänkte jag, vad insatt han var! Fast sen läste jag en gång till.... hihihi
Jättefin tröja, kan tänka mig att J gillade den :)

Nu är det mindre än 2 timmar tills Anton kommer hem :) Åhhh... vad jag längtar efter honom! Fast jag måste säga att de har 8 dagarna har gått över förväntan :)

Vad ska ni göra idag?
Peter är ute med båten, han skulle möta upp en kompis. Jag ska hämta Anton kl 13. Felicia ska på kalas hos grannen i kväll och resten av familjen ska åka till Göteborg och äta på Bamboo (mongolisk restaurang).

Hoppas att ni får en fin dag :)

Kram