onsdag, augusti 19, 2009

Tidigt kvällsinlägg

Återbäring på POP a' 139 kr + 15% på en vara= 12 kr för mössa och vantar:)
Nu kom äntligen mina sista tuffa shoppingvaror. Tyvärr var lurvbrallorna precis i längd så dom ska jag byta till 86.or. Linnet var på rea och bara för det var gulligt:)
Vi körde och handlade efter Milos förmiddagssömn som varade i 4 timmar idag! och nu sover han igen för han var jättetrött..vad är det med honom? Fast nu får ha bara sova en halvtimma för annars kommer han inte i säng ikväll.
Nu längtar jag nästan efter höst så jag kan få använda allt fint på Milo:) hihi lite skämt lite allvar.
J är i lägenheten IGEN och jag ensam, känns som det är lite mycket av den varan just nu, men förhoppningsvis blir dom någorlunda klara i helgen. Fast J fyller år på söndag så ett litet avbrott med tårta får vi allt ha för honom.
Nu blir det inte mer blogg för idag, tycker jag fyllt min kvot:) Over and out!


1 kommentar:

Helen sa...

Jättefina kläder. Började titta på mössor men kom på att det var flera med i lådan vi fått låna. Och de passar och går i blått så det funkar med overallerna. Så jag tror inte jag köper någon, men vem vet!

Förstår att du vill ha maken hemma, men det är ju jättesnällt att han hjälper dom med att fixa i lägenheten, och nån gång måste det ju bli klart.
natti
kram