torsdag, augusti 20, 2009

Man blir ju nojjig!

Igår gick Milooch lade sej kvart i nio, somnade inte direkt men låg och pratade och efter en stund sov han, det är nya sömnrutinen för honom, så snäll så! Men vad som var ovanligt och jag blev nojjig över var att han sov i ett sträck utan ett pip till 06.45 i sin egna säng på sitt egna rum! En kvart innan han vaknade var jag tvungen att gå in och kolla till honom, men han rörde på sej;-) Ja jag vet, jag är pjoskig men jag får ärligt smått panik om han sover för länge utan att ge ljud ifrån sej. Iaf så var detta ett stort steg och en sådan här natt han vi aldrig haft, mamsen är utsövd:)

Nu till en annan sensation! Vi ska snart åka till stranden:) Det ska bli intressant och rapport kommer i em. Tycker faktiskt att det ska bli roligt!
Hmm nu röjer Milo i mina skåp..mamma får rädda lite här..tjipp!

1 kommentar:

A-K sa...

Grattis till god nattsömn!

Så där nojjig är jag också :)
Om Filippa sover längre än vanligt är jag där och kittlar henne på fötterna så att hon rör sig lite.

Vad kul att åka till stranden!

Vi var uppe kl 06.45 imorse för att gratulera Felicia.
Filippa vaknade precis!

Kram