måndag, augusti 31, 2009

Måste visa min badpojke, så modig!


Ville visa denna underbara bild som min väninna Anna tog när vi var och badade på stranden. Visst är den härlig! Kallt i vattnet var det men Milo satte sej ner efter en liten stund, så modigt tycker mamma som är en riktig badkruka:)
Idag steg vi upp halv åtta och körde vanliga rutinen, mamma duschar och Milo tömmer lådorna i badrummet och när jag är klar får Milo torr blöja och nya kläder på, sedan vi äter frukost som idag bestod av jordgubbsyoughurt och ostsmörgås. Därefter leker Milo och jag dammsuger och går och småplockar, leker med Milo med jämna mellanrum. När han varit vaken i ca 2½ timma är det förmiddagssömnen som pockar. Nu sover han och jag har packat tradera paket och nu satte jag mej vid datorn en liten stund. När Milo vaknat så äter vi lunch och sedan bär det iväg till mormor som ska passa Milo när jag kör till mammografin. Ja det var början på denna dagen:)

3 kommentarer:

Helen sa...

Ser nästan ut som ni är vid Söderhavet :-)

A-K sa...

Vilken underbar bild!
Tuffa grabben som badar trots att det är kallt :)

Kram

Gunsan sa...

Så söt han är:)