söndag, juli 26, 2009

Provat vinteroverallerna



Molo polaris knallgrön i strl 86


Miniature grön strl 80

Båda två är jättefina om än stora fortfarande men det är ju några månader till dom ska användas. Har lite beslutsångest om jag ska sälja Molo overallen och köpa den nya som kommit ut i mossgrönt, den är ju bara sååå snygg i färgen och mina två jag har är nästan identiska i färg(ni kan se det på den översta bilden). Kanske idiotiskt men tycker man om en färg så gör man:) Jag kan nog få ganska mycket för den jag har för dom säljs fortfarande på rea för mer än 800 kr, såg en på mysgrodan.


Denna skulle jag väldigt gärna vilja ha:)
Denna är en ny modell och typ från Molo(Holden i färgen oil)
Kanske lite mer babystuk över den och känsligare för lek på dagis osv men säkert kanon när man inte busar runt utan sitter snällt i vagnen eller när man kör och handlar. Vad tycker ni?

1 kommentar:

A-K sa...

Hahaha... Jag får nog köpa någon mer vinteroverall till Filippa, hon kommer ju drunkna i sina om Milos är stora på honom :)

Ja, den nya mossgröna är snygg. Och det kan väl vara kul att ha lite variation i de gröna färgnyanserna ;)

Jag gillar också Holden... kanske skulle köpa en sådan till Filippa som inte kommer att vara på dagis.

Kramar