söndag, juli 26, 2009

Här ska hemmet förnyas..och Milo:)

Två pyjamasar från Åhlens 70 kr för båda!
Moonkids shorts som låg i brevlådan när vi kom hem, beställda från Minpluddevutt.
Mina nya dricksglas som jag tittat på flera gånger, nu köpte jag dem på outlet för 198 kr(8 st)

Tyger tyger tyger:) Mamma älskar! Milo ska få det med djungeldjuren och där gör jag panellängder.
Det randiga är till duk på altanen, grillvante i samma och två rektangulära kuddar till ryggen som redan är på altanen.
Det blommiga tyget ska bli längder med rynk i fullbredd till köket.
Min gröna Marimekko skål, skulle nog köpt en mindre i klart glas också men det tar vi en annan gång, så är det när man kommer hem och ser hur det ser ut på plats.

Jag älskar att förnya mitt hem med små saker som kan förändra mycket. Gardiner är väl en svaghet jag har och folk undrar nog hur ofta man kan skifta gardiner, jag är lik min mamma som också tycker om gardiner;-)

Nackdelen med byte är väl att det ibland drar med sej mer än bara gardinernas skifte, inte alltid färger runt om stämmer. Fast som ni vet hamnar jag ofta mot gröna nyanser och det finns ju lite varstans i mitt hem:)

2 kommentarer:

A-K sa...

Vad mycket snyggt du köpt!

Jag håller med om att det är kul att förnya hemmet med små medel.

Nu är det läggdags :)

Kram

Helen sa...

Känner igen mig:-)
Glasen har vi oxå (=Bosse) med i rött/orange.
Djungeltyget köpte jag i våras och gjorde två kuddar till Leo.
Se blogginlägg 5/4.

Hoppas ni var nöjda med semestertrippen. För mig blir det inte direkt nån shopping. Maken är inte lika road av det !!! Så jag har lite abstinens känner jag.

Kram från oss i lerum