söndag, juli 19, 2009

Idag är det Milos födelsedag, hurra hurra hurra!

Godmorgon alla! Idag fyller jag 1 år och är på gott humör, vaknade 07.45:)
Nu har vi ätit frukost och Milo börjar öppna paket.

Jag fick en fin Milo-hängare av Filippa och en kanonpussel av Wiktor, mina bloggpolare:).

Mer presenter, denna fick jag av min moster Heléne.

Tilda och Milo busar ihop:)

Milos specialtårta och födelsedagståg med ljus, spännande!

Mums, denna bilden talar för sej själv och han åt HELA tårtbiten!

Milo och jag. Jag blundar men jag bjuder ändå på fotot för det var det enda som togs på oss.

Mormor, Moster Heléne, Milo och Timmie sitter och ljuger på bänken:)
och kastar sten som dom lärde Milo!

Milo flaggar för sin dag samtidigt som han myser hos pappa en stund.

Alla mina jättefina presenter! Tack så jättemycket alla som gratulerade mej och gjorde min dag!

Ahh, man kan banka lite överallt med en hammare! Bustroll!

Mer bankning, Bobbycaren behöver lagas;-D

Nu är jag trött efter en lång dag med full rulle hela tiden.
Vi har verkligen haft en kanondag och Milo sov inte ens eftermiddag men jag kan tala om att han sov på 1 minut när han fick vällingen ikväll, slut som artist:) Goa ungen som varit så glad och snäll hela dagen. Vi är så nöjda alla och Milo fick så många fina presenter som han verkligen kommer ha glädje av, nu ska bebisbebis leksakerna plockas undan för gott!
Våra danska gäster stannade till 21.30 så vi beställde pizza och tog några omgångar wii bowling ihop. Nu är här tyst och stilla och man märker av att det varit full rulle, min rygg värker och ögonen är trötta så vi ska gå isäng och morgondagen bjuder på lek med nya leksaker och packning inför vår semestertripp på tisdag.
Skulle ju gjort ett foto i timman men det hanns inte med på rätt sätt men dessa bilderna ger oss det mesta av dagen i det stora hela.
Nattnatt och kram på er!





3 kommentarer:

A-K sa...

Jag ser att ni också haft en mysig dag.
Det känns som om man var där när man ser bilderna :) Bilden på dig och Milo är jättefin. Han ser så stor ut med friserat hår :)
Här blev det ingen sömn under dagen alls för Filippa. Hon somnade också som en stock på några minuter. Men hon har vaknat till 2 gånger hitills. Det blev nog för många intryck idag :)

KRAMAR

Linda sa...

stort grattis från Linda & Wilja

Helen sa...

Vilken härlig kalasdag Milo fick. Fina bilder. Oftast är det jag som tar korten och då blir jag själv inte med på så många. Den på dig och Milo är fin.

Inte 17 hade han tid att sova middag när så mycket hände!

Tassmetoden läste jag om. Men då hade jag redan gjort ungefär så. Men det är inte så lätt när Leo inte vill ligga still!

Ikväll hade vi en tuff kampt, se bloggen.

Just ja, ni hade hyrt en stuga. Är det dags för den trippen nu. Vi åker till svärföräldrarna utanför Göteborg på torsdag, så Leo firas där.
Ha en bra semester och koppla av ordentligt nu.

kram från oss