måndag, juli 20, 2009

Godmorgon alla!

-Filippa, nu tittar jag också på Iggle Piggle och dom andra. Jag rukar härma dom med att vinka och dansa, gör du också det? Jag tycker också om när fåglarna sjunger, då nickar jag med:)

Vi fick sova gott inatt, Milo vaknade vid 02.30 och sedan 05.30 och somnade direkt igen och sov vidare till kl 8, då fick jag mej en blöt puss(fick komma till min säng efter 05.30 amningen för mamma saknade sin lille gosse)

Nu leker Milo med sina leksaker och jag har fyllt på tvättmaskinen och gått och plockat lite från igår. Dammsuga ska jag vänta med till ikväll för Timmie är ändå inte hemma utan han följde med Lucas hem och får vara hos dem till på söndag= inga hundhår här:)

2 kommentarer:

A-K sa...

Godmorgon!
Skönt att ni fick en bra natt! Här var natten orolig. När vi la oss vid kl 1 vaknade Filippa och tyckte väl att det var dags att gå upp. Hon höll mig vaken till kl 3. Nästan gång hon vaknade var kl 5, ammade lite, somnade om, vaknade kl 7, ammade, somnade om och vaknade kl 9. Oftast brukar hon vakna och ge ifrån sig lite joller, men inatt skrek hon när hon vaknade. Det tät ju på en att fylla 1 år och ha kalas för hela släkten.
Filippa gillar att vinka och dansa hon också.

Hos oss skiner solen idag. Funderar på vad vi ska göra. Får nog inte med mig Anton och Felicia på något idag. Vi åker ju till Stockholm på torsdag. Behöver ju packa inför den trippen, måste jobba också... åtminstone göra lönerna innan vi åker. Bvc imorgon och så tänkte jag att vi skulle hälsa på syrran med familj i Lysekil. Nä... vi börjar nog med frukost :)

Hoppas att ni får en fin dag!

KRAMAR

A-K sa...

Åhhh... den är så fin. Jag gillar den bäst i blått. Jag gillar inte rosa och rött ihop :(

Fast hur många regnplagg kan hon ha? De används ju inte så värst ofta. Kanske skulle köpa stövlarna så kan hon ha dem till den blå från POP :) Bara inte hon hade så små fötter!

Jag sitter och letar efter saker att beställa, jag gillar att vänta på att paket ska komma i brevlådan. Just nu har jag inget beställt som inte har dykt upp... knäppt ;)

Kram