tisdag, juni 23, 2009

Vilken sommardag!

Pappa och Milo beundrar gamla bilar.

Idag har vi hittat på en hel del. I middags var vi och hälsade på hos Cecilia och Matilda.
Vi körde hem vid 3-tiden och Milo somnade innan vi hade hunnit köra 1 km! När vi kom hem bar jag in honom och han sov vidare i 1½ timma. När han vaknat och vi hade ätit lite så körde vi ut till Hög där det varje tisdag under sommaren samlas flera hundratals bilar, motorcyklar och ett par små flygplan. Alla former och årsmodeller, häftigt att se! Milo tyckte att det var spännande med alla fordonen, antar att han brås på sin pappa:) Vi åt varsin vikingkorv och en krusbärsläsk och brända mandlar till efterrätt, hihi, det var vår kvällsmat, Milo fick bara rån och vatten för han åt riktig middag innan vi körde och vår fastfood kost äter han inte än:). Milo fick vara uppe till 9 ikväll för jag vill inte riskera en sådan natt till, förståligt va?
Här har paket nr 1 intagit vårt hem:) En grön KikKid frottésuit (helskön på), en Moon Kids brun/vit tröja med krage och en röd Katvig tröja. Fortsättning följer på mardrömmen för somliga, ;-D, har varnat er för mastodont beställning. Pyjamasar lär jag inte behöva fler på hela vintern t ex.

2 kommentarer:

CiliaH sa...

ååååh vad jag längtar tills på torsdag när jag ska hämta Matildas röda kik kid!

Tack för idag

KRAM

A-K sa...

Vilka fina kläder! Det är ju KUL att vänta paket till brevlådan :) Jag tittar på reasidorna men hittar inget särskilt som jag vill ha :(

Vad mysigt det lät att åka och titta på bilar! Milo matchar ju den gröna bilen... hihihi.

Nä... Peter slapp undan Odd Mollysnacet på båten :)

Nu ska jag blogga lite om vår dag.

Kramar