onsdag, juni 24, 2009

Röjaren lägger i en högre växel:)

Klicka på bilden

3 kommentarer:

A-K sa...

Vilken härlig röra!
Sådär håller Filippa också på och hon är också väldigt duktig på att ta ut de saker hon testar i munnen och ibland ger hon dem till mig.

Vi stormtrivs här... vill verkligen inte åka hem imorgon :( Förra året var vi på Skallerup Klit (också ett feriecenter) i 6 nätter, men då regnade det och blåste hela veckan så därför bokade jag bara 3 nätter den här gången :( det ångrar jag nu.

Hihihi... jag har köpt 3 st Molo lurvfleece. En rosa från Rackamaja och 2 st från Mysgrodan (259 kr) en grenadin och en petrol.

Jo visst har vi lite KIKKID kläder. En "Elvis suit" (kallar den så pga kragen) röd i velour. Köpte den samtidigt som Molosuiten (med händerna) och gillar den bättre. Ett set också i velour, röd med byxor och ziptröja. Den är str 80. En klänning i str 80 som jag inte börjat anvcända ännu och en body som jag inte gillar för den är alldeles för bred :( (tror att det var allt :) )

Igår satt jag och grämde mig över att jag inte beställde den blåa Katvig regnsuiten (med äpplen) och Molo regnsetet (regnbåge) dagen innan när de fanns i Filippas storlek på Mysgrodan. Meeeen, vi behöver verkligen INTE mer regnkläder :) Fast jag är helt förälskad i dem :) Hur knäpp för man bli?

Nu ska jag väcka upp resten av familjen :) Filippa och jag har hunnit med gymmet i en halvtimme och 30 minuters powerwalk!

Hoppas att er dag blir riktigt fin!

Kramar

WWmor sa...

förlåt, men hallååå!!! Tycker du det där är stökigt???
Ser ju riktigt städat ut tycker jag.. du ska se hur det ser ut när mina smågrabbar har fått gått lös på leksaker ett par timmar.. Sambon kom precis tillbaka hit på väddö efter att ha varit ett dygn hemma i stan, och han tyckte det såg.. -......... ut på tomten.... vågar inte skriva ner orden.. hihi..

Tycker att det är så himla trist med plocket.. plocka, plocka, plocka hela dagen.. nää, trist värre..
men Milo kanske brås på sin mor... han stökar med finess..!!!

kram på er!!

Helen sa...

Känner igen mig!
Jag är en person som inte är så förtjust i att ha för mycket saker framme utan vill ha det på plats. men har insett att det inte kommer att funka så mer :-)
Inte bara pga Leo utan även en make som har MYCKET saker.

Bara att gilla läget och plocka på.
De små måste ju få ha lite kul de oxå.

Försmäkta inte i värmen nu.

kram