fredag, juni 26, 2009

Tips till er som gillar Bobux inneskor

Jag är ju helt såld på Bobux inneskor som ni kanske förstått, jag tycker att dom är suveräna och håller verkligen i både form och färg samt blir fint på fossingarna.
Jag har hittat en sida i UK som skickar dem fraktfritt och dom har alla sorter och modeller. Billigt blir det också, jag gav ca 430:- för två par i nyare utgåva(ligger på ca 300 kr/st i Sweden). 17 pund st. Betalade via Visa och det gick smidigt, nu ska vi bara se om jag får hem dem också, ett spel för galleriet..hihi. Dom är ju perfekta på dagis också.
Kika här: http://www.ollipops.com/shopdisplayproducts.asp?id=11&cat=Bobux+%2D+All+Designs
#1055 och #3842
Jag säljer dom mörkröda med guldkronan på för dom hör inte hemma här;-)

2 kommentarer:

A-K sa...

Fresterska där :) Nu vill ju jag också shoppa Bobux :) Ska sätta mig
och kolla igenom alla sidor. Och JA jag förstår precis att du vill ha matchande skor till alla fina kläder.
Allt är inte inne i OM bloggen ännu... det finns lite (några plagg) kvar att redovisa. Det, om något, är lite sjukt... hahaha... min plan är att gå ner drastiskt i vikt och sälja av på Tradera :) (och köpa nytt :) ) Problemet är att det är många "finplagg" (de går jag ju inte runt i till vardags), min dröm är när jag öppnar eget och har ett eget kontor att åka till iklädd mina fina kläder :)

Nu har jag bloggat i en evighet känns det som :) Dags att ta paus och njuta av fredagen (det känns konstigt att det är fredag idag)!

Hoppas att du är Milo får en underbar kväll!

KRAMAR

Helen sa...

Såg detta märke i den enda roliga affär som finns just i närmaste centrumet. En liten prylbod med diverse och bla lite barngrejor. Tyckte dom var dyra, men de hade ett par med ett lejon på som jag stod och fingrade på. Leo är ju Leo lejon. Men Bosse hade precis köpt några liknande till honom så jag kunde bara inte.
Snyft!