fredag, juni 26, 2009

En utvecklingsperiod över?

Jag tror att Milo har kommit över en fas i utvecklingen för helt plötsligt sover han lugnt och inatt ammades han bara 1 gång. Det märkliga är ju att jag vaknar och inte kan sova för jag är ju inrutad på varannan timmas uppvaknanden;-) Fast jag kommer nog också över den fasen snart jag också.

Idag har jag jordgubbsplockning på schemat ihop med mormor. Milo ska vara hos Linette så hon får nog att göra:)
Ikväll ska maken ut och äta med sitt jobb och jag vet inte vad jag ska hitta på, kan iofs vara skönt att bara vara hemma, eller så våldgästar jag och Milo någon ett par timmar:)

Har varit duktig och lagt ut saker på Blocket och Tradera idag, känns skönt att ha fått tummarna loss. Gick igen om låderna med kläder och gudars så mycket jag har som ska säljas. Det är bara strl 56 som jag behåller för det lönar sej inte att sälja det tycker jag. Kommer kanske fler barnbarn en vacker dag.

2 kommentarer:

A-K sa...

Vad härligt om det är så att nätterna börjar bli lugna och du bara behöver amma en gång :) Du ska se att du snart kommer in i de rutinerna också :)

Vad mysigt med jordgubbsplockning!

Jag måste också få tummen ur och lägga ut på Tradera och Blocket. Fler barnbarn får du säkert!

Ihhhh... vad svårt det är att hålla sig när man går in och läser om alla reatips på familjelivssidan :) Kidzshop.se hade 30% på alla kläder även Novastar :) Såklart att jag klickade hem lite... ett par jeans, en mössa, en kjol och en hood.

Filippa sover gott och jag ska leta redan på kameraöverföringssladden (långt ord!) så att jag kan blogg gårdagen :)

KRAM

A-K sa...

Idag skriver jag som en kratta ser jag och inget tålamod till att korrekturläsa har jag heller... du får stå ut med det :)