fredag, juni 26, 2009

Semper ekologisk barnmat..mera tips idag fast inte kostsamt

Jag har funderat lite på dom här kupongerna man kan skriva ut. Man får bara använda dem en gång/hushåll men hur i hundan ska dom ha koll på det? Tror ju inte streckkoden ändrar sej för varje gång och om än den gör det så kan dom ju knappast leta namnteckningar! Jag tror minsann att skrivaren får jobba lite för jag köper gärna burkarna, visserligen mest fruktpuréer men jag brukar ha middagar hemma om vi ska ha med oss när vi är iväg. Mitt hemlagade tål ju inte rumstemperatur någon längre stund.
http://www.semper.se/eko/pdf/smakrabatt.pdf

1 kommentar:

A-K sa...

Jag brukar skriva ut 10 stycken och lösa in en varje gång jag handlar. Jag , som jobbat i livsmedelsbutik i minst 10 år kan lugnt säga att det finns ingen som kollar namnteckningar, butiken förlorar inget utan får sina pengar från Nordisk kuponginlösen.

Tack för tipset :)

Jo... jag känner igen den där känslan av både tråkigt och skönt!

Nattinatti
Kram