tisdag, juni 16, 2009

Seg dag.

"En tuff Milo i lyxförpackning"
Så annorlunda Milo såg ut i chinosen:) Såg ut som en riktig liten pojke! Jag trodde dom skulle bli för tajta men dom satt faktiskt riktigt bra, som stuprör fast för baby med god plats ändå.
Fick ersättningspyjamasen idag och en ljusblå Liten tröja med i paketet:) Då blir man lite extra glad.

Vi körde hem till mitt föräldrahem och placerade en välkomstbukett på bordet, dammsög lite och vattnade blommorna. Milo hjälpte till att tömma diskmaskinen vilket så innebär väl utspridda saker på golvet, fick hejda honom lite för det fanns ju porslin också.
När vi kom hem så tog vi Timmie och gick en runda, Milo somnade och när vi kom hem så tog jag in vagnen och la mejsjälv på soffan för jag var så trött då. Det varade inte så länge för hunden fick för sej att någon kom och hälsade på och skällde naturligtvis så Milo vaknade igen, så jag hann inte ens somna:( Sedan fick jag en gnällig Milo som inte ville somna om utan det har varit lite pip och gnäll hela eftermiddagen. Vid 19 åkte han i badet och en halvtimma senare sov han gott för natten.
Jag satte mej och målade en tavla med Löven Leo:) ännu en till samlingen med klena ben.
Jag kom inte iväg för att titta på kläder men imorgon när Jörgen kommer hem från jobb kör jag själv en sväng.

Nu känner jag för att gå i säng...sååå trött sååå!

3 kommentarer:

Helen sa...

Tavla med löven Leo - klena ben???

Typiskt att barnen hinner vakna innan man själv får den välbehövliga vilan. Milo är jättefin i sina chinos.

godnatt, hoppas ni får sova bra

CiliaH sa...

Så fin han blev lille plutten. Ser så stor ut! Tiden går för fort här syster! Hinner inte med, våra pluttar blir ett år i år, din snart, min om ett halvår. Shit.

Japp, det är en stiliga uggleungar vi har :) Me oh so proud!

Hoppas du får en skön natt nu när du inte fick vila under dagen.

KRAM

A-K sa...

Vad fin du är i chinosen Milo!

Filippa gillar också att "hjälpa till" och plocka ur diskmaskinen :)

Pyjamasen är jättesnygg! Så snällt av henne att skicka med en bonus :)

Jag är supertrött efter min dag då jag åkt ToR Göteborg tre (!) gånger. Har lite jobb jag måste få gjort. Felicia sover hos Julia inatt. Jag har lovat Anton att göra pizza som han kan ha med sig till kursen imorgon. (Ibland tror jag att jag är supermum ;) )

Kramar