torsdag, juni 25, 2009

Känner mej som en ny människa:)

Goddagens alla vänner! Jag har fått sova mycket inatt. Milo sov 6 timmar första passet och sedan 2 timmar, därefter kom han in till mej och vi sov till kvart i 8, det ni:) well needed!
Det märks också på Milo att han sovit gott för han är inte lika gnällig nu efter 2 timmars vakenhet, då brukar han normalt gå i säng igen, idag får han vara uppe lite längre.

Jag har blivit med kamera. Vi hade planer på att köpa en Canon systemdigital, ett snäpp nyare än den jag fotograferat med. Linette kom igår och frågade mej om jag ville köpa hennes för hon ville ha in lite pengar. Jag gjorde ju ingen direkt bra affär men det gjorde ju samtidigt att jag hjälpte min tös:) Fördelen är att hon har ett objektiv till porträttfotografering som har kostat en del och det kan jag ha nytta av.

Idag kommer min syster och Matilda och ska hälsa på och hämta lite kläder som vi sambeställde. Matilda får en likadan heldress i KikKid röd frotté som Milo fått i grönt(och mörkgrått)dom är verkligen snygga på!

Vet inte riktigt mer vad vi ska hitta på idag, blir nog illa tvungen att göra lite matinköp senare idag.
Ha det gott alla och hoppas ni har lika fint väder som vi:)

2 kommentarer:

A-K sa...

Skönt att du fick sova bra inatt!!
Det fick jag också :)

Om 25 min ska vi checka ut... så det är lite stressigt ;)
Skrattade glatt åt ditt "snart ska jag dra i bromesen..." hahaha... bäst att gardera sig, det kan ju dyka upp några nya fina plagg på rean :) :) :)

Ha det gott!

Kram

Linda sa...

Jag är trött vissa dagar fast wilja sover 12 tim nonstop varje natt. vissa nätter rullas det runt runt och piper. fast hon sover. de stör min sömn jätte mkt. men jag ska vara glad eftersom jag är ensam. Ha en bra dag. / Linda & Wilja