torsdag, juni 25, 2009

Hottigt!

Sovställning, udda:)
Så kommer då alla klädinköp, eller nästan alla;-D







Ni måste lägga märke till att mycket INTE är grönt!

Vilken klibbigt varm dag det har varit idag! Milo var irriterad ikväll och än om han var bara så var han fuktig på hela kroppen. Han somnade ganska lätt ändå och skönt var det.

Brevlådan var proppad idag, en riktig julafton för mej:) Alla kläder var bra utom en Hummel swinsuit som var en helt annan färg än jag tänkt mej + att den var liten i storlek, fick dock kontakt med säljaren och får byta den mot en grön i större storlek, juste:) Sedan har vi Plastisock manchester hängselbyxa som jag tror är för smal till knubbe säl:) Ska testa den annars får jag sälja den på Tradera.

Ikväll tog jag tag i att fotografera en hel massa kläder och annat som ska säljas så nu är det bara lite redigering och sedan ut med det så det ramlar in lite cash till mina inköp.
Jag körde också iväg och handlade mat helt själv för en gångs skull. Hade en "gullig" diskussion med maken om att jag också kunde behöva komma ifrån utan Milo ibland:)
Det blir väl lätt så med oss mammor att vi har våra små med överallt, eller är bara jag?
Nu är det nannidags, sleep sweet!

4 kommentarer:

Helen sa...

Vilka fina kläder. Men du, jag tycker du skulle klätt Milo i varje plagg och fotat :-)
Skojar bara!

Köpte tidigare en småfolkströja på Tradera, lika dom här fast med apor på. Den är så söt.

La ut två annonser själv i går. Hade fått av en vännina ett par röda muddshorts, Storlek 104. Tror hon trodde det var långa byxor. Hon är inga barn så hon har väl 0 koll på storlekar. Har inte lust att ligga på dom i 4 år,så dom blir sålda. Hoppas hon inte frågar om vi använder byxorna bara!

Ha det bra i värmen. Längtar redan hem till verandan och leo i poolen.

kram från stockholm

P.S såg du bilden på de färdigsydda byxorna?

A-K sa...

Godmorgon!

Jag håller med Helen ;) Vi vill ju se hur kläderna sitter på Milo ;) Hihihi.... det får vi nog tids nog :)
Jättefina kläder! Jag hade inte fått något paket i brevlådan :( På mysgrodan var den ena lurvfleecen slut i den beställda storleken (tog en i 74 och en i 80) så hon frågade om jag kunde byta storlekarna på de två färgerna. Jovisst... så nu är det bara att hoppas på att de fanns kvar. Har ju tyvärr inte teliamailen på min litta resedator så jag hade ett antal mail att gå igenom igår natt. Rackamajamailet hann jag inte heller få innan vi åkte så de betalade jag inatt.

Jag har Filippa med mig överallt! De gånger då jag åker iväg utan henne är lätträknade! Dey är alltid jag som går upp med henne på morgone, Peter har gått upp med henne två gånger (på 11 månader). Fast hade jag bett honom skulle han ju givetvis göra det, men det är väl just det där att man ska fråga! Att det inte kommer naturligt för karlarna som kan reta en ibland.

Dags att starta dagen. Mycket tvätt att tvätta idag. Ska hämta paket på Ica (till mig!), handla och åka runt i mina favoritbutiker som antagligen startat sina reor medan vi varit borta ;)

Hoppas att ni får en alldeles UNDERBAR dag!

Kramar

A-K sa...

Sovställningen påminner skarpt om Filippas :)

WWmor sa...

Men ojoj, vilket klädkalas!!!Superfina kläder verkligen!! och du har tänjt på gränserna.. som sagt, inte så mycket grönt!! ;-)

Sovstilen ser ju inte så skön ut nej, men eftersom han nu sover bättre nattetid, lär han ju tycka om den.. vad skönt att du får sova ut lite mer..! Välbehövligt verkligen!!

varma soliga och somriga kramar från mig.. ;-D