fredag, juni 19, 2009

GLAD MIDSOMMAR på er alla!

Börjar med att säja grattis till Milo på hans 11-månaders dag....tänk bara 1 månad till så är han 1 år, herre gud rent ut sagt! Filippa, du får också smaka tårtan för du blir ju också 11 månader idag:) Grattis till dej med!
Ahh en tom låda, den kan jag klättra upp i själv:)
Har ni plockat fram finkläderna till vår underbara midsommardag? Än så länge har vi solsken och varmt men det ser ju inte ut som det ska få vara så hela dagen.

Här i huset har vi hunnit med en hel del hushållsgöromål, dammsuga, tömma diskmaskin, plocka leksaker i HELA huset:), tvättmaskin laddad och en vikt, frukosten serverad till familjen och kläder provade inför eftermiddagen(vet ff inte vad jag ska ha på mej), promenad med hunden och en del blåklint plockade på vägen...det räcker nu va? ;-D
Nu sover Milo middag för han vaknade redan halv 7. Han har varit duktig inatt, vaknade kl 2 och ammade inne på hans rum och sedan la jag honom i hans egen säng och han sov vidare till halv 5, då kom han in till mej och ammades igen och sedan sov vi ett par timmar till. Inatt sov jag betydligt bättre och det kändes t o m bra:)

Ha det nu så underbart idag allesamman! Stor midsommarkram till er:)

2 kommentarer:

A-K sa...

GRATTIS på 11-månadersdagen Milo!!!
Och GLAD MIDSOMMAR!

Jösses vad ni har varit effektiva på morgonen. Här blev det en mycket sen natt så vi har precis stigit ur sängen :) Filippa vaknade till vid midnatt igår och somnade inte förrän kl 02.30... pust.

Här är det grått, inget regn ännu så vi fullföljer planerna på att Peter,Anton och Felicia tar båten och jag och Filippa bilen till svärföräldrarna.

Nej, än har vi inte plockat fram midsommarkläderna, men planeringen är gjord så jag vet vad vi ska ha på oss :)

STORA midsommarkramar till er!

Helen sa...

Grattis grattis Milo hälsar Leo som har en vecka kvar.
Hoppas dagen varit bra.

Fast vi var hemma själva så tog jag på mig en blommig finklänning. En som varit för stor länge som jag sparat ändå. Tur va, nu när jag inte kommer i så mycket annat.

Det blev en liten bukett midsommar blommor till bordet. Jag är SÅÅÅÅ tacksam för att jag inte behöver plocka 7 sorter och lägga under kudden för att drömma om min tillkommande. Han är ju redan här!

kram från stockholm