torsdag, maj 28, 2009

Torsdags morgon


Här ligger en liten slagen man som bara orkade vara upp en timma nu på morgonen. Han var så trött i ögonen och satt till slut lutad mot mej och det är inte ofta han har tid med sånt:)
Han verkade bra nu på morgonen så jag vet inte varför han var så ledsen inatt.
Vi skulle haft besök idag men A ringde sent igår och Svante var sjuk igen, han har haft det lite jobbigt med ett par lunginflammationer osv så nu är han på utredning som tur är för det är ju jobbigt för både honom och föräldrarna. Förra veckan vi skulle träffats så var Milo sjuk, nu får vi se nästa vecka:) Senare idag ska jag köra till Funky baby och hämta kläder. I övrigt så håller vi oss hemma idag. Vi har solsken men det stormar ju så cykling blir det inte idag heller, Milo kommer ju inte kunna andas så som det blåser. Är era barn också väldigt känsliga för blåst? Milo kippar efter luft väldigt lätt vid blåst.
Nu sitter jag här och funderar på om jag ska sova med Milo eller sy dop presenten, den ska ju vara klar till lördag!...sirap är det hjärnkontoret idag känner jag.

1 kommentar:

A-K sa...

Vad trevligt att åka till Funky baby :)
Filippa gillar inte heller när det blåser.

Är det det orangea elefanttyget du ska sy i?
Det kommer ju att bli en jättefin doppresent!

Jag var så trött att jag somnade kl 22 igår med kläder på i sängen :) Så idag är jag pigg men ganska seg i huvudet, sådär man blir då man sovit för länge. Fast det är en bättre seghet än den som infinner sig då man sovit för lite :)

Kram