onsdag, maj 20, 2009

Så fint!

Titta så fint mitt smycke blev!
Det skickas idag men jag fick en försmak av hur det ser ut, det kallar jag service.
Kolla Matilda, jag ser ut som dej idag:)
Katvig sommersuite i syrenlila och cremevitt, strl 80

Idag ska vi till BVC på läkarbesök och Milo ska få första Prevenar sprutan och den vet vi att den gör ont, sådant tycker inte mamma om:(
Nattrapport:
Somnade 20.00
Ammade 21.30
Nappades 22.30
Ammades 23.30
Ammades 03.30
Ammades 05.30
Vaknade och ammade lite 07.30
Åskade rejält vid 4 inatt och hunden var jätterädd och pep. Hur mycket tror ni jag har sovit då? Säkert 5 hela timmar och det är ju jäääättebra;-) Fast tro inte att jag klagar, jag bara önskar lite bättre nätter. Jag vet inte om Milo håller på att bli förkyld, näsan rinner lite klart idag och Frida var lite förkyld när hon var här. Hoppas det inte blir en riktig förkylning bara för det vet vi ju hur det är på denna sonen, inte roligt för honom och hans luftrör.
Nu river han i en tidning som låg på soffbordet:) Klåfinger nr 1.

4 kommentarer:

A-K sa...

Godmorgon!

Åhhhh... vad snyggt halsbandet blev. Och vilken service att maila över ett kort och visa hur det blev :) Jag ska också beställa ett smycke därifrån... kan bara inte bestämma vilket jag vill ha. Jag har kollat på den sidan flera gånger sedan Filippa låg i magen.

Vilken snygg sommarkille! Har ni bra väder idag? Här regnar det :(

Vilken natt! Usch... Jag håller tummarna för att han inte blir förkyld!

Hoppas att ni får en fin dag :)

Kram

CiliaH sa...

Vad du blev fin Milo:) Jag har inte lyckats få en grå ännu, men vänta du bara;) /Matilda

Vad ditt halsband blev. Bara lite (jättemycket) avundsjuk!

Kram

A-K sa...

Hej igen!

Ja Filippa nyps... ibland i ansiktet med oftast i mina bröst. Hon nyper i dem när hon ammas.De är nu fulla av blåmärken. (Det ser inte klokt ut!)
Och hon blir också ledsen om jag sätter henne någonstans när hon hellre vill var i famnen. Det märks så väl att hon har en egen vilja nu.

Jag skulle göra lönerna nu när Filippa sov men så får jag en felkod i programmet. Jag ringer supporten som säger att jag måste ladda ner en ny version för det har blivit något fel. Förra gången jag gav mig på detta själv blev det fel med både löneprogrammet och bokföringsprogrammet så det vågar jag inte ge mig på. Och typisk nog åkte Peter iväg till Stockholm idag och kommer inte hem förrän imorgon :( Jag får helt enkelt göra lönerna då... men jag blir stressad om jag inte kan göra det jag förutsätter mig :( Och nu har Filippa vaknat från sin förmiddagslur och då är det kört med att jobba.

Kram

Helen sa...

Verkligen jättefint halsband.
Milomannen gillar verkligen sina nattmål. Även om det är skönt att Leo sen flera månader sover helan nätterna, saknar jag den mysiga närhetskänslan av att amma.