tisdag, maj 19, 2009

EFIT (ett foto i timman)på Milos 10 månaders dag!








Fel tid, ska vara 17.30

20.00 Sover sött i sin säng.
Ja så här har vår dag varit, jag har inte tagit några foto dom tiderna han sovit. Visst har vi gjort lite annat också men jag kan ju inte ta foto oftare en en gång i timman:) När Milo och hans pappa bygger klossar så var jag på Center Syd och hämtade Milos vaccination på apoteket, köpte utekrukor till mina tre tomatplantor på Ica Maxi, kattmat i djuraffären och en bh på Lindex.
Milo somnade tidigt för en gång skull, vi är helt fel på hans sovtider men det är så svårt att rätta till för han vill sova mycket på dagen vilket gör att han är vaken längre på kvällen, väcker jag honom så blir han en grinpelle och då får han hellre vara uppe på kvällen och vara glad. Nätterna är samma som den sista tiden, lite hopplösa men överleves;-)

2 kommentarer:

A-K sa...

Ja, det är verkligen kul att få följa med under en dag!
Bilden med de drunknade snuttekuddarna är jätterolig :) Vilket härligt leende han har på den första bilden!

Kökssetet köpte jag på en leksaksaffär som heter Olles leksaker. En "traditionell" leksaksaffär, den tillhör inte någon av de stora kedjorna.

Nu ska jag lägga in resten av bilderna.

Nattinatti... hoppas att ni får en lugn och skön natt med mycket sammanhängande sömn :)

Kram

Helen sa...

Vilket trauma - snuttekuddarna har fastnat i tvättmaskinen. Hjälp!!!