söndag, maj 24, 2009

Idag måste vi göra något!

Nu är Milo äntligen feberfri och på hugget igen, här har han öppnat en låda och fått tag i wii kontrollen, spännande för den blinkar med en blå lampa och silikonskyddet är gott att tugga i.
Han har blivit mammig under dessa dagarna, gnäller så fort han ser mej och ska upp och sätter jag honom på golvet så gråter han, inte skriker utan riktig gråt och då kan jag inte bara låta honom sitta där ledsen. Han är ju heller inte så lätt att bära runt på så jag får nog sätta på manducaselen om han ska bäras någon längre stund.

Jag tror att vi ska hitta på något idag för jag känner mej instängd nu. Kanske cykla ner och titta på rådjuren i grannbyn, där är en stor flock inhägnade. Vi skulle också vilja åka och titta på sten/plattbeläggningar för att komma fram till hur vi vill ha vår uppfart.

Som ni ser så satt jag och grejade lite med bloggens utseende igår och vet inte om jag vill ha det så här men låter det vara så ett tag innan jag knäckt koden till något annat kul i photoshop:)
Badkappa fick jag inte ens klippt någon igår för hela dagen gick åt till Milo. Som tur var somnade han kl 20.00 för då var jag så trött i huvudet och somnade sött i soffan till en film som jag ville sett, så är det att vara mamma!

Go söndag på er!

2 kommentarer:

A-K sa...

Halloj!


Vad skönt att Milo är feberfri!Filippa är också väldigt förtjust i wiikontrollerna :)

Jag tycker att utseendet här på bloggen blev jättesnyggt!

Nu ska jag åka till Göteborg och hämta Felicia som sovit hos Julia inatt. Ska passa på och köpa färg till vårt sovrum också. Jag är riktigt sugen på att måla om där efter att jag flyttade runt möblerna igår. Sen blir det någon snygg fondtapet på en vägg.

Hoppas att ni får en mysig söndag :)

Kram

CiliaH sa...

Du har gjort så tjusigt så. Men visst är det så att rätt vad det är har man kommit på något nytt i photoshop och då är ju risken överhängande att blogg-layouten också ändras hihi.

KRAM