tisdag, maj 26, 2009

Dåligt inflytande;-)

Solhatt

Regnbyxor strl 74
Vito baby anorak strl 80, rymlig modell(fel färg på bilden, min är lila som stövlarna nedan)


Gummistövlar strl 22(till höstens outfit)


Jag har alldeles för snälla väninnor som tipsar mej om klädsidor med rea:) Fick en rabattcheck på Trendy Baby av A-K på 10% som man även kunde använda på reakläderna, vill någon ha ett 10% mail av mej så hojta till för jag har 3 st. Vips så hade jag handlat en Mini a Ture Baby Vito anorak i lila med tillhörande gummistövlar. Ett par hängselregnbyxor som hörde till Milos regnjacka som jag redan har, en beige solhatt i mjukistyg, det var det:)
Min tur på Center Syd idag fick vi med oss hem en vit munkjacka i swettistyg från Lindex(30% kupong) och en svart body med en massa färgglada verktyg från PoP.
Mitt paket från Linas Skyltfönster hade av misstag blivit skickat till A-K!! Tro det eller ej, helt galet märkligt. Hon hade beställt från Linas skyltfönster innan mej och det hade kommit fel adresslapp på min paket. A-K var så snäll så hon for till posten och skickade det direkt till mej. Linas ger henne lite kompensation för besväret, det var schysst och inte mer än rätt. Hade mitt paket nu kommit till någon annan så hade det kanske inte varit någon ärlig person och jag hade aldrig fått det kanske. Tack A-K du är en pärla!
Nu ska jag INTE handla på ett tag! Behöver inte fler kläder för tillfället, inte så mycket i alla fall;-) Vi har ett storleksskifte här märker jag, vi ska upp i storlek 80/86 nu.


4 kommentarer:

CiliaH sa...

ASG, jo eller hur att pappsen shoppar hihihi!

Fina grejer du shoppat du med.

Kramm

Ps. Tack för orden på det lite tråkigare inlägger. Systerälskar dig med!

A-K sa...

Visst var det märkligt att dina kläder hamnade hos mig :) Nåja... nu är de påväg till dig!
Jag fick väla två plagg som tack för hjälpen och jag valde en Svea Star klänning och ett par byxor från samma märke.
Jag blev jätteglad när jag hittade anoraken på rea... har letat läääänge ;)

Men det är ju perfekt med storleksbyte... då kan du ju sälja de urvuxna på Tradera :)

Jag fick min sittdyna till vagnen idag. Svart/vitt molntyg... den blev jättesnygg!

Kram

Helen sa...

Milo kommer verkligen bli stilig i regnvädret till hösten. Jättesnygga kläder.
Var tvungen att köpa ett par byxor i strl 74 till Leo då 80 är för stort. Något vettigt måste han ha på sig lilleman.

Vann två Traderaauktioner på sommardräkter och har lagt bud på en tredje. Hade inte tänkt gå in där, men men du vet hur det är!

Beklagar Peo's död. Klart ni undrar hur han dog, det vill man ju gärna veta. Om nån körde på honom. Så fegt att inte ge sig till känna i så fall.

kram från oss

Just ja, nya layouten på bloggen är snygg. Gillar Milo-blomman

A-K sa...

Jag satt precis och tänkte på hur lika smak vi har ;) att du också var på jakt efter en babyvito anorak! Fast nu funderar jag över vad jag nu ska titta efter ;) Jag gillar att ha något att spana efter! Men det finns inget annat som hon behöver just nu :)

Vi har varit på BVC idag och nu sitter jag och jobbar.

Hoppas att ni har en fin dag :)

Kram