måndag, april 20, 2009

BVC besök

e Dagens Milo
Vi har varit på invägning, eller Milo har, hans mamma ska nog hålla sej undan vågar, hihi
Vikt: 10345 gr
Längd: 75 cm
Huvudomf: 47,5 cm
Han har tappat 50 gr i vikt på en månad och växt 2 cm på längden. Han brukar öka ca 600 gr/månad så det är helt klart viktminskning från han var sjuk.
Vi körde till mormor en sväng på fika och när vi körde hem somnade Milo i bilen, perfekt tänkte jag för då kan jag sova middag med honom. Han fortsatte sova när jag bar in honom och några minuter efter han lagts i säng så ringer telefonen!!! jag tänkte lägga av luren men gjorde aldrig det. Vem vaknar? Jo Milooooo...så var det med min em lur, nu har jag en piphans här istället som är trött egentligen, ska nog ta honom i vagnen en runda och se om han somnar igen. That's life with kids.

2 kommentarer:

WWmor sa...

Vilken snygging han är!! En stor å ståtlig kille.. Även om han nu tappat en del denna månad. Men faktum är att viktökningen minskar och minskar hela tiden nu, eller jag menar att ökningen inte är lika mycket varje gång man går å väger.

Du ska se att han har gått upp lite mer till nästa gång.. !!

Typiskt!! Är det att bli väckt av telefonen, när man tänkt sova.. !! jag har glömt telefonen inne i sovrummet, det är heller inte bra.. *ler*

Hoppas kommande natt blir bättre än förra.. kram kram..

A-K sa...

Skrattar när du skriver att du ska hålla dig undan vågar... får en bild av hur du kliver upp i bebisvågen på bvc...hihihi, det bör man nog hålla sig undan! Det är ju skönt att han hade lite att ta av när han blev sjuk. Jag tycker att han är perfekt!

Typiskt att telefonen ska ringa just när man inte vill det! Jag förstår att du gick och la dig tidigt igår :) Det är verkligen skönt att Filippa sover ordentligt både på förmiddagen och eftermiddagen, nattsömnen fungerar också perfekt just nu! och hon äter verkligen som en häst! men hon är kräsen, hon vet vad hon gillar :)

Hoppas att ni får en riktigt fin dag tillsammans med era vänner!

Kramar