onsdag, mars 18, 2009

Utmanad, 8 sanningar om mej själv!

Denna fina skyddsängel fick Milo av min väninna A. Så gulligt av henne!:) Vi ska hänha den på vår vagn så skyddar den oss på alla våra promenader. Sådan tog vi oss också idag på vårt kafferep med nya bullar från Häljarps nya bageri, jättegoda!

Jag har blivit utmanad av min syster Cilia om att plocka fram 8 sanningar om mej själv..svårt men jag försöker.
1. Skulle kunna gå över eld för att få något sött om jag somnat i soffan och vaknar sent på kvällen.
2. Har svårt för att säja nej till någon som ber mej om något(inte bra i längden men har tränat på det)
3. Blir lätt stött och har svårt att släppa tanken på det som hänt men säjer inte ifrån om vad jag känner/tycker.
4. Har komplex för mina bröst och vader och har alltid haft.
5. Shoppar för mycket till Milo och för lite till mejsjälv.
6. Kan inte köra iväg helt osminkad.
7. Vill gärna ha rent i mitt hem men är inte pedant.
8. Planerar alltid i sista stund och är väldigt impulsiv.

Milo har förälskat sej i sin barnvagnskudde, han verkar använda den som snutte. Ligger och pillar på tvättrådeslappen och en annan lapp och knådar i den, så här sov han nu precis när jag tittade till honom, sött:)

1 kommentar:

A-K sa...

Vilken fin skyddsängel!

Jag håller med dig om att vi verkar vara ganska lika till sättet, vad vi gör och vad vi köper till de små ;)

Av dina åtta sanningar kan jag säga att
1. Ja
2. samma här
3. Ja
4. samma här, men även för låren ;)
5. Shoppar för mycket till alla (även mig själv!)
6. Det händer att jag gör det, men det känns inte bra. Och bara om jag t.ex ska köra barnen till skolan och inte ska träffa någon.
7. Samma här
8. Impulsiv är jag, ibland planerar jag jag i sista stund och ibland långt i förväg, det beror lite på ;)

Hahaha... det var dina sanningar, men de passar ganska bra in på mig också!

Nu ska jag gå och lägga mig!

Kram