fredag, mars 27, 2009

Tror det börjar vända nu.

Vi har fått i Milo lite middag ikväll och det ser jag som att han börjar må bättre. Han har varit mycket ledsen i eftermiddag och börjar gråta när man tar i honom så jag tror han är öm i kroppen eller kanske har ont i huvudet, alla mediciner han fått måste ju påverka honom.
Vid 5-tiden tog jag honom i vagnen och gick en lång runda för att det skulle hända något roligt för honom men han var inte på humör utan började gråta med jämna mellanrum, sov 10 minuter och därefter var det lite bättre.
Jag hoppas innerligt att vi för sova lite inatt, det behöver vi hela familjen. Tror att jag själv börjar bli förkyld nu för jag har svid i näsa och hals:( har jag likadan tur som jag haft sedan jag fick Milo så blir det inget allvarligt.

Sitter och ser på Let's Dance och vet inte vem jag vill ska vinna, dom är bra båda på var sitt sätt.

1 kommentar:

A-K sa...

Vi sitter också och tittar och nu ska vinnaren snart tillkännages... spännande!

Skönt att han fick i sig lite middag, då är det nog på bättringsvägen.

Kram