fredag, mars 27, 2009

Fredag

Jag har slarvat lite med maten under dessa dagar Milo varit dålig men jag har inte ätit några kakor eller godis och det är en seger i sej! Ikväll åt jag lite glass för något fredagsgott får vi ju ha. Imorgon ska jag väga mej, har belutat mej för att välja den sämsta dagen får vägning. Hoppas bara inte jag har gått upp det jag minskade för några dagar sedan. Har nog levt på för många smörgåsar:) Var sugen på en omelett med tonfisk och tomat innan idag men kom på att ägg fick jag ju inte äta så det blev två smörgåsar istället:(

Motionen har varit si och så men idag blev det långa promenaden som resulterar i ont i fogarna, attans vad man är klen;-)

1 kommentar:

A-K sa...

Wow!!
Vad duktig du är! Att inte äta kakor eller godis "när livet är jobbigt" är ju jättebra!

Jag är inte vän med vågen den här veckan :( Fast jag har skött maten bra...


Kram