torsdag, mars 19, 2009

Tokig bloggare


Tredje inlägget bara idag...det kallas tokig bloggare. Här är fler i solen bilder och Milo i sin coola dress med breda ben och långa kragsnibbar:) På översta bilden så vinkar han faktiskt, en av sakerna har börjat lära sej. Han vet också var kökslampan är och kan visa sej stark, försöker också klappa kaka. Inte konstigt att han sover oroligt! Vet ni vad han mer kom på ikväll? Han kom på att man kan putta sej fram med ett ben! Nu lossnar det nog snart. Gåstolen kan han sätta bra fart på nu men han kan inte flytta sej bort från hinder än.
Nu ska jag INTE blogga mer idag:) tjipp tjipp vänner!

2 kommentarer:

A-K sa...

Godmorgon :)

Jag BORDE verkligen jobba nu... men det är så segt att komma igång.
Kul att ni ska till BVC idag, vi har tid den 1/4, lite tråkigt för vi brukar ju har runt månadsdagen. Vet inte varför, det var ju Peter som var där senaste gången.

Jättefina bilder på Milo i solen!
Och vad duktig han är som kommit på att man kan putta sig fram med ett ben :)

Tack för komplimangen att jag såg ung ut :) Det värmde! Jag tog ett par kort på mig och Filippa på altanen och på dem tyckte jag att jag såg fasligt gammal och rynkig ut ;)

Hoppas att ni får en UNDERBAR dag!

Kramar

WWmor sa...

Ååååå vilka fina bilder på Milo!!