onsdag, februari 11, 2009

Vilken miss!! forts. på onsdagen:)




Här tjatar jag om bobux skorna jag var så stolt över att ha fått billigt, jo tjena;-D dom är ROSA!!! Jag trodde dom var ljusbrun och röda och har inte läst säljarens text tillräckligt noga för där står att dom är rosa. Vad är man då, jo idiot, idiot.hahaha. Någon som vill köpa dem för 100 spänn? Sålda till Filippa:)annars sätter jag dom på tradera igen. Sätter in ett foto där Milo har sina andra på sej som är lite stora, en storlek större än dessa rosa.
Jag har fått lite fart på mejsjälv också, har dammsugit och tvättat golv, tömt diskmaskin, varit ute och gått en bra runda i blåst och snö. Nu är det gardinbyte på gång.

1 kommentar:

A-K sa...

Jösses vad effektiv du blev ;) Fick du sovit en stund??

Nu mailar jag dig och sedan åker vi!

KRAM