onsdag, februari 25, 2009

UTMANING!! Kom igen vänner:-)


Nu vill Milo utmana i Cool Jeans-kille/tjej, så fram med jeansen och kameran nu och upp till bevis:)
Vi har varit på öppna förskolan idag, det var tre månader sedan sist och roligt att träffa bebisarna igen, dom är lite äldre än Milo och var nyss fyllda 1 år. Dom var härliga att se, två av dem gick och en var tuffare än dom andra och hade lite hårda tag. Han har iofs flera storasyskon och dom andra är första barn, det är skillnad på dem då tycker jag.
När vi kom hem sov Milo middag och jag hann vila 10 minuter för jag var ju så dum och väntade med att lägga mej för jag hade så mycket jag ville fixa innan. Lade ut vår hästtransport till salu på blocket och lite annat.
Nu i em körde jag och maken ut på bokrean igen för han ville också titta lite, det resulterade i några böcker till, fast inga barnböcker utan mer faktaböcker om digitalfoto, hundvalpar(till Linette) en om skyskrapor och Bila med barn.

3 kommentarer:

A-K sa...

Vilken cooling :)


Jag ska iväg på föräldramöte nu, Anton ska ju upp i 7:an till hösten. Men jag fotar Filippa ikväll när jag kommer hem (om hon är vaken då... jo, det är hon säkert!)

Kram

Anonym sa...

Milo e sååå cool. Han kommer bli den mest moderiktiga killen i torra Annelöv...haha..
Puss & kram från Gunsan

WWmor sa...

Åååå men så tuff han är där han sitter!! Hur cool som helst..

*funderar* Hur ska jag få wiktor att sitta snyggt och stilla i sina jeans.???

men absolut.. vi går med i utmaningen, men vi behöver nog helgen på oss.. hihi..

kramkram