lördag, februari 14, 2009

Kramar till alla på Alla ♥ Dag!


Nu har vi varit på barndop hos min systerdotter Matilda. Det var ett vackert dop och hon skötte sej exemplariskt, lite pip när prästen tog vatten på hennes lilla huvud. Efter dopet bjöds vi på en underbar italiensk buffé och en smarrig tårta till kaffet. Syster, jag glömde vår kamera hos er och den klarar jag mej inte utan så vi får nog ut och köra en sväng snarast:)Med andra ord får ni inga dagliga bilder att titta på idag.

När vi körde hem var det raka spåret till mina föräldrar som bjöd på Alla Hjärtas Dag middag, en jättegod kreolsk gryta med ris och sedan en supersund kaka till kaffet, vi kom fram till att det krävde smör för att göra sig till rätta:) Vi körde hem strax efter åtta för Milo var så trött och vi ville inte äventyra hans sömn.

Nu ska vi snart se Bruce den allsmäktige och sedan är det sängen som hägrar.

1 kommentar:

A-K sa...

Halloj!

Jo, jag kanske har glömt att berätta att Filippa sitter själv :) (slarvigt av mig isåfall!) Fast att sitta helt själv och ganska länge har hon lärt sig de senaste dagarna.

Vad omtänksamt av dig att vänta med att skicka skorna då vi inte är hemma!
Förresten... har du fått overallen från Trendybaby? Jag fick ett mail om att den skickats, men hade inte fått den innan vi åkte.

Nu ska vi slappa en liten stund på hotellet innan vi åker till badet. Elite hotellen är fantastiska :) Frukost till kl 13 på söndag och senast utcheckning kl 18! Så barnen och jag åker och badar och Peter sitter kvar på hotellrummet och jobbar.

Trist att du glömde kameran :(

Jo, jag var inom POP igår. De gröna byxorna du köpt till Milo var verklgen jättesnygga!!! De fanns ju i cerise också! Funderade på att köpa dem till Filippa, hur är de i storleken? Jag ska kolla mitt klädlager hemma, tror inte jag har så många par byxor i str 74.

Hoppas att ni får en riktigt bra söndag!

Kram