onsdag, februari 18, 2009

Föräldraträff och barnbarnsbesök

Detta är lilla Tilda som ligger och läser en bok. Hon är så näpen och finlemmad så när jag håller henne så känns hon som en liten fågelunge, dock väldigt stabil för hon är som en pinne och ska helst stå upp hela tiden:)(ni kan tänka er hr det känns att ta Milo i famen efter man haft henne där...en klump! hihi) Om någon nu undrar om hennes frisyr är kammad så kan jag berätta att hon har alltid håret så och det vill inte ligga ner, jo när hon är nybadad och våt i håret. Hennes mamma S har berättat att hon också hade samma hår som Tilda när hon var bebis. Jag tycker hon ser både söt och tuff ut samtidigt, goa tösen:)

Idag har vi varit på föräldraträff och det gick jättebra. Milo var iofs jättetrött för vi skulle vara där kl 14.00 och då börjar ju tröttheten infalla på honom. Han somnade i min famn en halvtimma mitt bland alla högljudda barn och föräldrar:) Ilväll klarade han sej till 19.15 sedan ville han sooova.
Shopping:) har köpt ett par Nova star jeans till Milo på Tradera. Hade sådan tur att det dök upp ett par på "köp nu" för 199kr så den knappen tryckte jag på. fick ett mail direkt av henne att hon hade satt upp fel storlek och att det var 68 men dom var stora så det var som ett par 74 som hon hade uppgett. Hon skrev att jag fick dem för 175 kr istället om jag ändå ville ha dem. Jag tackade och tog emot för då passar dom nog perfekt. Vill nog ha ett par riktigt jeans också men nu ser jag om jag gillar modellen först.

1 kommentar:

A-K sa...

Vilken underbar frisyr Tilda har!

Jättesnygga Nova Star jeans du köpt! Vilken tur att du hittade "köp nu" och dessutom fick dem billigare! Du får rapportera hur de är i passformen.

Klart att jag håller med dig om att det är underbart att ha "bara" Filippa ( de andra två är ju självgående... men självklart skämmer jag bort dem också!) att skämma bort . Och självklart ser jag fram emot allt spännande jag ska få uppleva tillsammans med henne :)

Ja, Filippa sov nog tre timmar sammanlagt idag så visst hann jag jobba undan lite, men det finns fortfarande mycket att hinna ikapp med... men jag stressar inte :)

KRAM