fredag, februari 13, 2009

Armhävningar och rumplyft:) och pop..

Upp på armar


Rumpan upp
En kombination så kan du snart krypa hjärtat:)



Vi ska på dop imorgon och vid närmre undersökning i garderoben så finns det mest velour och mjukisdressar. Linette lurade med mej till Nova i Lund och eftersom en rabattkupong a´ 100kr på Polarn och Pyret brände i börsen så blev det ett inköp där. Ja nu skrattar ni nog gott åt färgvalet;-D Jag hade alltså ett par jeans i handen och letade en tröja till dem och då kastade dessa gröna byxorna sej över mej brutalt! Det var väldigt jobbigt och jag fick en ångestattack..hihi.....det gick inte att ta jeansen och låta dessa hänga kvar. Jeans hittar man ju överallt men inte sådana här gröna, eller hur? Linette fick välja tröja till grabben och när vi hade betalt och gått ut gick attacken över och ett lugn infann sej:)
Jag försökte hitta något till mejsjälv också men det gick inte så bra, om man hade skalat av ett tjockt lager på bysten så hade man kanske hittat någon snygg romantisk blus som gick att knäppa utan att skjuta knappar omkring sej! Jag är trött på min hydda och vill klä mej snyggt och tufft, inte tälta alltid:( är sur, JA! Vet inte vad jag ska ha på mej imorgon men jag får väl rota fram något som ser någorlunda ut.
Nettan hittade i alla fall en jättesnygg skjorta som hon blev glad för.
Jag köpte en snygg t-shirt på Carlings till Jörgen i Alla Hjärtas Dag present, den blir han nog glad för.
Nu ska jag äta godis och titta på Let's Dance. Milo är vaken för han sov sen middag, 17.00-18-00. Go fredag alla! Tänker på er imorgon när jag vaknar och sänder en cyberkram på Alla Hjärtas Dag!




3 kommentarer:

Anonym sa...

Goa unge! Kryper snart, sicken en... Ser framemot att se honom så uppdressad imorgon i sina nya snygga gröna byxor;)

A-K sa...

Heja Milo! Vilka framsteg du gör varje dag nu!

Klart att du skulle köpa de snygga gröna byxorna :) Jag ser det framför mig hur du står där och dividerar med dig själv ;)
Jättefina kläder, ser fram emot ett kort på Milo imorgon iklädd dem :)


Vi tittar också på Let´s Dance, har bytt hotell till Elite... jättemysigt har vi det här!

En stor "alla hjärtans dag kram" till er!

Anonym sa...

Hej Mie!

klart Milo ska ha ett par gröna jeans...haha...annars får du säkert ångest för att du inte köpte dem. haha......
Får snart komma med Helene och kolla på gullungen.
kram Gunsan