måndag, januari 26, 2009

Trötter dag

Har man en dag med lite sömn så måste man ju vara trött nästa dag. Dagen började med att Milo vaknade kl 7 och vi ammade lite i sängen och låg och snackade en stund, vid halv 8 gick vi upp och åt frukost och lekte en stund. Halv 9 var lille herrn trött igen och sov i två timmar, då fixade jag lite räkningar och satt och kikade på tradera lite, har en del kläder ute nu och det är roligt att se nya bud hela tiden, nu är dom uppe i 900 kr.
När Milo vaknade fick han middag och vi körde till Mio möbler och Svenska hem, fanns inga lämpliga fåtöljer där heller. In en sväng på apoteket och köpte salva för jag har fått början till munsår, det var väldigt längesedan jag hade sådana.
Jag hade Milo i Manduca selen men när jag skulle ta den på mej var den helt fel inställd för det var Linette som använt den senast, jag fick inte rätt på alla inställningar på spännena så jag fick lite ont i ryggen, men Milo satt bra för han somnade. Han fortsatte sova när jag satte honom i bilen och även när vi kom hem och stoppade honom i säng, sov två timmar nu med:) Jag borde sovit middag jag med för jag har varit lite trött i huvudet idag men då började jag planera för nästa syprojekt:)
När klockan var 19.10 ikväll så fick jag ge Milo mat och han somnade som en stock...hmm..när ska jag få gå upp imorgon bitti tro?

Det känns som jag inte gjort så mycket idag men det är nog för jag inte har städat alls idag, så skönt! Fast jag har gjort 8 portioner potatis/morotsmos till Milo.

Förresten, dom petrolblå velourbyxorna blev också för stora, nästa par får bli en smalare modell, fast först blir det nog en tvådelad pyjamas eller hemmadress.

Inga kommentarer: