lördag, januari 03, 2009

Lik pappa men söt ändå;-)


mamma




pappa







Visst är det så man brukar säja? Milo är väldigt lik sin pappa men han är nog lite mörkare i dragen och har min mun, kul att man fick vara med på ett hörn.

Idag har vi gjort lite blandat, pappa har snickrat på förrådet och borrat sej i två fingrar, stackarn. Jag har börjat klippa ut tyg till en mus som jag ska sy åt Milo. Vi körde hem till mormor och morfar en sväng ikväll och fick kvällskaffe och en liten snackestund. Milo somnade i bilen på vägen hem och det var fel tidspunkt för väl hemma fick han mat och sedan vakande lille herrn till liv igen och kunde inte somna förrän 21.30! Han var övertrött och hade myror i kroppen:) inte gnällig men kunde bara inte slappna av i kroppen, det slutade med att jag fick söva honom med bröstet och det brukar inte behövas.

1 kommentar:

WWmor sa...

Visst är han lik sin far, lille Milo!! Kul med den bildjämförelsen.. ska nog också lägga in en gammal bild på mig och c, å jämföra lite.. Men jag vet att Wiktor är väldigt lik sin far.. förrutom näsan.. där fick jag vara med.. ;-D

En liten mus.. ska bli kul å se den sen. och du får väl lära gubben din hur man gör med borrmaskinen.. går ju inte att borra i fingrarna sådär heller.. hehe..

Må så got!! Nu ska jag gå å packa ihop alla våra saker.. vi åker hemåt i em.. kram!!