onsdag, januari 21, 2009

Föräldraträff hos oss idag


Ja idag fick vi fullt hus:) 7 bebisar med mammor och en pappa samt Y från BVC, så vi blev en del personer i huset. Vi hade jättetrevligt och det är så roligt att se hur våra bebisar ändrar sej från månad till månad. Jag har en massa foton men mammorna är med så jag vill inte lägga ut dem på nätet men Milos promenad kompis fick jag tagit utan mamma.
När alla gått hem vid halv 5 så var Milo så trött att han somnade som en stock till kvart över sex, då väckte jag honom, sedan somnade han fåt natten vid halv nio.
Vi skulle varit på öppna förskolan och träffat vår sjalguro J, men hennes två små barn hade blivit sjuka så dom fick bli hemma och det blev vi också. J skulle hjälpa mej med att få till ryggknut på bärsjalen. det är dags för ryggen nu för om jag ska t ex skala potatis med Milo i sjalen så ser jag ju inget! Pågen börjar bli stor.

1 kommentar:

A-K sa...

åhhh... vilka vackra namn du har på dina barn!
Jag håller med dig... vi (och Milo och Filippa) är säkert tvillingsjälar :)
Filippa har också gröna ärm och benslut på sin barbapappapyjamas.

Vad mysigt att ha så många hemma på föräldraträff.
Nu ska jag se till och blogga lite om vår dag!

Kramar