måndag, december 08, 2008

Julklappar

Dottern jag och Milo körde till Väla idag för att köpa julklappar, jag hittade ingenting men L hittade pojkvännen, storebröderna och J. Jag får nog fundera ett tag till på min sista julklapp, eller två rättare sagt för maken ska få en liten till också.

Jag tycker väldigt mycket om julen och när man kommer hem och får känslan av mys så njuter jag. Min pyntning i köket är jag väldigt glad över och den känns varm och mysig. Köket är i anslutning till vardagsrummet men det är inte helöppet. Kan visa lite hur vi har det, tycker själv väldigt mycket om mitt hem. Jag kanske inte har så mycket prylar men det räcker mer än väl och jag vet ju hur mycket man får sätta undan när Milo börjar ta ut svängrummen:)


1 kommentar:

WWmor sa...

Snyggt!! Som att titta in i en inredningstidning!! Verkligen superfint!!

Skulle vilja slänga bort över hälften av alla nedrans prylar vi har i vårt hus.. saker, saker, saker överallt!!!

kram