söndag, december 07, 2008

Faster var det här!

Släkten ynglar av sej:) Idag blev jag faster till en liten flicka på 3500 gr och 52 cm lång. Det var en snabb förlossning och allt gick bra. Grattis P o T till lilltösen!
Nu är det nog lugnt ett tag på bebisfödandet här, vi kan ju inte stötta ökningen av befolkningen hur som helst:-D

Milo och jag körde ut och shoppade 4 julklappar till idag medans pappa fickade till utomhus el, så nu har vi fått upp julbelysning i två små träd som står i krukor på altanen, blev tjusigt. Mysbelysning som syns när jag sitter och ammar Milo i tidiga morgontimmen.

Beställde en Manduca sele till P och S i julklapp, dom vet om det därför kan jag skriva det:) P (=pappan som i sin tur är min son;-) får ont i axlar/rygg av att bära lilla Tilda och sjal som S bär i är kanske inte riktigt hans grej, vad är det med pappor egentligen, skäms dom över att bära i sjal eller det är för inveckalt för deras hjärnor att komma ihåg knytningen:)? P valde en svart Manduca så den är härmed beställd och betald.
Nu har jag nog bara mellansonen L kvar och han är svår! Jag får nog köpa någon nyttosak till L o N, dom har precis flyttat så någonting ska jag nog komma på.
jag får nog ta och sätta mej och skriva ner allt jag köpt och till vem för annars missar jag säkert någon klapp....amninghjärna kallas det!

Inga kommentarer: