torsdag, december 04, 2008

Hemmadag

Eftermiddag redan! Milo sussar gott och jag satte mej här och fixade med lite foton och annat. I förmiddags gick vi en runda, premiärtur med nya vagnen. Det kändes märkligt att köra trehjuling men väldigt smidigt utom där som var isigt. Vi fick ju snö igår kväll men idag är det mest underkylt och moddigt om vart annat.

Milo somnade i vagnen och jag gick in till blomsterhandlaren i byn, har aldrig varit där och blev glatt överraskad över alla fina uppsättningar och andra roligt tillbehör/blommor. Jag köpte två fina julstjärnor som var både röda med vita plättar på och någon blomma vit med rosaaktigt i, alltså allt i en flergrenad julstjärna, fräck! Sedan köpte jag en fin uppsättning till min pappa och E som dom ska få på lördag när vi ska dit och hälsa på.


Undras om min syster ligger på BB nu för hon har inte varit inne på msn som hon brukar och då riktar sej ju misstanken direkt, hon är annars på +9 idag så det är ju inte otroligt. Jag håller tummarna för dej kära syster och att du ni är klar och ligger med ett sött knyte i famnen.
Kvällsuppdatering:
Jo mycket riktigt så har jag blivit moster idag!! Kl 12.43 föddes en ficka. Hoppas det har gått bra, syster och M, och stort grattis till lilltösen. Såg henne nyss på webbisar och hon såg såå fin ut, påminner nog lite om K, eller? Tänk så pluttiga dom är och för att inte snacka om hur FORT dom växer, nu kommer Milo se ut som en 1-åring ihop med dessa små nyfödda vi får i släkten. Min bror och P ska också ha barn närsomhelst, dom är på +2 dagar.

2 kommentarer:

WWmor sa...

Åhh, vad skönt Milo har det där i vagnen.. skulle också vilja bli så där nerbäddad å få sova HUR LÄNGE JAG VILL!!! ;-D

Men oj vad kul med massa kusiner!! Blir ju verkligen superkul!! Här är Wiktor helt solo, den minsta är brorsan som är 03:a. Det är ju lite trist tycker jag, för jag minns framför allt jularna från när jag var liten, då samlades alla mina kusiner (4st jämnåriga)och vi hade såå kul..

kram

A-K sa...

Vad kul att Milo fått en kusin! Jösses vad många småttingar ni får i släkten inom loppet av några månader. Kul för dem att ha varandra när de växer upp!

Ha en bra dag!