lördag, december 27, 2008

Milo har vänt sej idag!!


Idag har jag fått hålla mej hemma så ni inte tror jag far och flänger alltid;-D... skämt åt sido.Vi kände för att bara vara hemma ilugn och ro för det har blivit för mycket för Milos lilla hjärnkontor, det märks tydligt. Just nu är klockan 21.28 och han sover inte än, ligger visserligen i sin säng och snackar men normalt sover han senast 20.30. Han är jättetrött men kan inte koppla av riktigt och det tror jag är av alla intryck julen bjudit på. Natten som gick var den första på många nätter som han sov skapligt för nu är förkylningen på upphällning, lite hosta kvar bara.

P och S kom med lilla Tilda(barnbarnet) en sväng, S skulle låna min amningspump så hon kunde pumpa ut för att sedan ta sej ett par drinkar på nyår. Jag hoppar själv över den biten, har inget behov av varken det ena eller andra i alkoholform, visst en irish coffee är gott men det får vara så med den i år.

Min söte lille grabb har vänt sej från mage till rygg idag, tre gånger på raken för vi testade att lägga honom på mage för att se om han hajjat poängen eller det bara var tur. Men jodå, han hade fått klämm på det!

Jörgen var och köpte takplattor/fönster och förrådsdörr till förrådet han håller på att bygga. Jag har gått och plockat lite här och tvättat/dammsugit.
Nu sover han! 21.45. Tror också jag snart ska gå i säng för det har varit många sömnlösa nätter här och det känns nu. Natti på er:)

2 kommentarer:

A-K sa...

Heja Milo!!
Och god fortsättning...

Samma sak hände här hos oss idag :) Filippa vände sig från mage till rygg för första gången! Och flera gånger efter varandra så det var ingen slump!

WWmor sa...

åhhåå, Grattis Milo till ett stort utvecklingssteg!! vänta bara.. snart kommer han krypandes också!! Det går fort.. tyvärr...!

Skönt att Milos förkylning är på väg att släppa!!

Sköt om er.. kramis..