fredag, december 26, 2008

Annandagen

Idag har Milo varit hemma med pappa när jag var ute på rea. Det hade gått bra men dom hade fått tulla lite på infryst mjölk. Innan jag skulle köra så ammade jag Milo men han låg mest och tramsade sej och åt nog inte så mycket som han skulle. Dom hade i alla fall haft det mysigt och spelat lite Wii Mario Galaxy;-D Pappa har lite svårt att slita sej från det nu när det är nytt och "spännande"

Jag fick shoppat lite, en Babybjörn pall som jag ska sitta på när Milo badar i badkaret och sedan kan han ha den till annat när han blir större.
Hittade en fin svart skinnväska på halva priset, samt ett par svarta skinnhandskar. Väskan var mellanstor så tanken är att ha den som skötväska och vanlig väska, funkade också bra att hänga på UJ,n. Mer shopping...en kofta på Joy, tre långärmade tunna vardagströjor på Kappahl, en filt på Polarn och Pyret, den svarta med ränder i flera färger, snygg till sittvagnen. Sist en sladd som Jörgen skickat bud med. På vägen hem tog jag ett par meal med från Max så slapp jag laga middag ikväll, vi tog bara ett par skinkmackor så nu är skinkan också slut.

Milo badade med sina badleksaker han fick i julklapp och favoriten blev en pingvin med badring, anledninge är att badringen var så god att bita i:)

1 kommentar:

WWmor sa...

Åhh, lyllos.. *drömmer mig bort* Jag skulle också vilja lämna huset utan barn..!!

Härligt för dig, och kul att du hittade så mycket..
Skönt med hämtmat också, vi har sen min C blev dålig, haft mycket sånt faktiskt.. Skönt!!

Tycker det finns dåligt med badleksaker som inte tar in vatten. Vi är nämligen dåliga på att tömma sakerna på vatten, å då ligger det där å ruttnar liksom.. lite ofräscht.. Har du tips på bra badleksaker?

Kram kram!!