onsdag, november 26, 2008

Symaskin

Jag fick minsann min symaskin idag, jag beställde ju en från England. Superbilligt! Det blev ca 2300:- för en Brother maskin och till fick jag flera saxar, måttband, 50 st stora 1000 m-trådrullar i olika färger/nyanser och denna summan var inkl frakt. Nu ska jag bara testa den också:) och beställa lite velour tyger mm.

Vi har haft besök av A och lille Svante, god fika med både nyttiga bullar och mindre nyttiga lussebullar.

Milo är nog inne i en speciell period för han sover dåligt på natten och det hör inte till vanligheterna här. Inatt fick jag amma honom 01.30 och 04.30 och sedan sov han till 07.30. Sedan under dagen idag har han bara sovit typ halvtimmes stunder, inte heller likt honom. Men det brukar bara vara några dagar sedan är allt som vanligt igen.

Inga kommentarer: