tisdag, november 25, 2008

Storhandling och ponnyvisning

Milo och jag körde och storhandlade mat i Lödde. Brukar ju ha lite problem med att Milo inte vill sitta i bilstolen så vi lånade en kundvagn med babystol på och det gick hem hos lille herrn. Han satt högt och fri utsikt på sidorna. Efter en halvtimma somnade han och sov till vi var klara.

När vi kom hem fick Milo mat och somnade om igen och sedan fick jag väcka honom vid halv 5 för vi skulle köra och visa fram vår lille ponny för en ev. köpare. Dom var mycket försenade så Milo blev otålig och gjorde såklart en full blöja så jag fick byta på honom också, tur jag tog med skötväskan. Trodde ju bara tt vi skulle väg en tre kvart med det blev nästan 2 timmar.

Ikväll har jag lagat middag, dammsugit och tvättat golven......mindre roligt men det ska ju göras-

Inga kommentarer: